• Miejsce na reklame.

Czy kolejna budka oferująca kebab to odpowiedni pomysł?

Kiedy przechadzamy się naszymi ulicami, w sumie możemy dojść do wniosku, że ulubioną potrawą Polaków nie jest kotlet schabowy. A co? Naturalnie kebab – chociaż tak naprawdę kebab robiony w Polsce raczej nie przypomina przysmaku przygotowywanego w Stambule, to wcale nie jest powiedziane, iż to wielka wada. Można śmiało powiedzieć, że nasze kebaby są pyszne, przystosowane do europejskich kubków smakowych. Coś jak z chińskimi potrawami, które także zostały dostosowane do smakoszy, którzy zostali wychowani w zgoła innej kulturze.
A więc pierwsza część artykułu doskonale odpowiada na pytanie umieszczone w tytule – jeśli to ma być ta budka, która będzie serwowała pyszne jedzenie, to bez dwóch zdań tego typu biznes ma szanse na wypalenie. Należy przygotować solidny biznesplan budki, aby nie było tak, że uzyskamy kredyt na firmę, ale potem napotkamy na wielkie kłopoty finansowe.
Ważna jest także odpowiednia promocja lokalu – przecież kebab to żadna nisza, a więc szczególnie bar mający kebab z dowozem powinien o to zadbać. Chcę choćby napisać o tym, aby postarać się o witrynę internetową własnego kebabu. Całkiem sporo osób szuka jedzenia za pośrednictwem Internetu, a więc można śmiało powiedzieć, że odpowiednia reklama internetowa daje satysfakcjonujące wyniki. Chociaż tak czy siak smak jedzenia to coś najważniejszego.

Podobne wpisy:

Categories: Biznes

Comments are closed.